בעלי חברת קמעונאות? תנו לתפנית לייעל את העסק שלכם

אתגרי הניהול של חברות באשר הן, לרוב אינם מבוטלים. חברת קמעונאות היא בוודאי בין סוגי החברות האלה, אשר ניהולן מורכב ומאתגר במיוחד. כיצד מנהלים את כל המלאי? את השינויים התכופים בו? את האינטראקציה עם הלקוחות הרבים? הספקים? המכירות? ההיבטים הפיננסיים? עסק כזה דורש עיסוק בפרטי פרטים רבים, כאשר היעילות בכך היא מפתח מרכזי להצלחה או להפך. תפנית תסייע לכם להשיג זאת. כיצד? מה היא תפנית ומי עומד מאחוריה?

מערכת אחת עם תועלות רבות

כמו חברות רבות אחרות, גם חברות בתחום הקמעונאות עשויות לנסות ולהתמודד עם אתגרי הניהול, בדרך פשוטה וידועה: לרכוש ולהתקין עוד תוכנה ועוד תוכנה. תוכנה אחת שתטפל בניהול הרכש. עוד אחת לניהול המכירות. נוספת לניהול כספי וכן הלאה. האם כל התוכנות האלה יודעות "לדבר האחת עם השנייה"? יש כמובן פתרונות טכניים לכל צורך שכזה, אבל האם לא היה עדיף לעבוד עם מערכת אחת שמטפלת בכל? עדיף בהחלט ויש מערכות כאלה! בעזרת מערכת לניהול חברה למוצרי צריכה פרטית, תוכלו לתת מענה לכל האתגרים שהזכרנו ועוד. באילו מערכות מדובר בעצם? מערכת ניהול מסוג כזה היא מערכת ERP, אך זו עדיין לא עוסקת ספציפית בדרישות המיוחדות של חברות קמעונאות. ERP הן מערכות לשימוש כללי. בפסקאות הבאות, נבהיר את התמונה.

ERP – הבסיס לניהול כולל

הפתרון הקלאסי עבור ניהול עסקי כולל, הוא לרוב מערכות מסוג Enterprise Resource Planning. אלה הן מערכות, אשר בנויות מאוסף "מודולים", שכל אחד מהם מטפל בנושא עסקי אחר. למשל כספים או ניהול קשרי לקוחות (CRM). המודולים מנוהלים באופן מרכזי ומתפקדים עם ממשק משתמש דומה ומול בסיס נתונים מרכזי אחד. באופן כזה, ניתן להפעיל אותם כל אחד בפני עצמו או בדרכים שונות ביחד. כך ניתן לספק פתרון עבור תהליכים עסקיים שמערבים תחומים שונים בעסק (וכאלה יש באופן טבעי לא מעט). למשל הטיפול בלקוח פוטנציאלי, עד הפיכתו ללקוח בפועל ובהמשך מתן שרות עבורו וכדומה, פעילות שעשויה להתבטא במודולי שיווק, מכירות, תמיכה ועוד.

 

 

תפנית – להתמקד במגזרים

מערכת תפנית של חברת מטריקס, היא מערכת ERP בולטת, ותיקה וגם מיוחדת למדי. מה עושה אותה שונה מהאחרות ועדיפה, כולל עבור חברות קמעונאות? התשובה היא, התאמתה של תפנית לשורת מגזרים עסקיים בולטים. מבחינה זו, היא מספקת פתרון בסט אוף בריד בתחומים אלה. ההתאמה מראש למגזרים חשובה, מאחר שבדרך כלל התאמה כזו נדרשת במילא. מאחר שמערכות ERP הן מערכות מורכבות יחסית, התאמה כזו במיוחד לכל עסק ספציפי איננה זולה, מהירה או קלה. רכישת תפנית שמותאמת לחברות קמעונאות, תחסוך מכם את הצורך בהתאמה אישית מבחינת המגזר. התאמה מעבר לכך עבורכם ספציפית, תוכלו בכל מקרה לבצע, אם וככל שיידרש.

תפנית לחברות קמעונאות

הפתרון של תפנית שמותאם לחברות קמעונאות, כולל בין השאר מודולים עבור

  • ניהול רכש, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – העיסוק במוצרים, הוא בליבת הפעילות בחברות קמעונאות. זהו היבט בסיסי, שחייב להיות מנוהל בהקפדה וביעילות.
  • ניהול מכירות, ניהול שירות וניהול קשרי לקוחות – את המוצרים צריך למכור למישהו בשביל להפיק רווחים וכמובן, לנהל היטב גם את כל הנוגע לכך.
  • ניהול פיננסי – כפי שיודע כל בעל עסק, הניהול הפיננסי קריטי לשרידות ולהצלחת העסק וגם מורכב למדי. מודול הניהול הפיננסי של תפנית יקל עליכם בכך, יבטיח טיפול מדויק ומסודר בנושאים כספיים ויחסוך לכם טעויות וגם זמן יקר.

לסיכום

אם אתם בעלי חברות קמעונאות, כדאי לכם לבחור בפתרון שמותאם מראש עבורכם. בעזרתו, תוכלו להתקדם טכנולוגית ולייעל את העסק בצורה מרבית.